Εάν με ευθύνη της εταιρείας μας παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π) η' με υπαιτιότητα της εταιρείας μας πουλήθηκαν σε εσάς προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, ελαττωματικό προϊόν κ.λ.π) τότε ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει εντός 15 εργάσιμων ημερών την επιστροφή του προϊόντος και την αντικατάσταση του.Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος τα έξοδα επιστροφής και τα έξοδα για αντικατάσταση επιβαρύνουν την κατάστημα.Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν εντός του χρονικού ορίου που αναφέρουμε δεν έχει δικαίωμα αντικατάστασης του προϊόντος και θα πρέπει να προβεί σε καινούργια παραγγελία και αγορά.


Αν ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση της παραγγελίας του με κάποιο άλλο προϊόν ίσης η' μεγαλύτερης αξίας, η' επιθυμεί την αντικατάσταση της παραγγελίας του λόγω αλλαγής μεγέθους τότε μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας εντός 15 εργάσιμων ημερών για να ολοκληρώσει την καινούργια παραγγελία.Τα έξοδα  αποστολής του παλιού προϊόντος πίσω σε εμάς και τα έξοδα αντικατάστασης επιβαρύνουν τον πελάτη.


Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.